با سلام به وبلاگ معلم كلاس ششم خوش آمديد؛ لطفاً با نظرات خود ما را ياري نمائيد؛ اميدوارم لذت ببريد و براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد؛ انتقاد از فعالیت‌های سیاسی و انتخاباتی در آموزش و پرورش
زیارت عاشورا

صحن مجلس

به کاوش خبر24 به نقل از مهر:احمدعلی مقیمی نماینده مردم بهشهر در مجلس نیز در تذکر کتبی به وزیر آموزش و پرورش، خواستار جلوگیری از فعالیت‌های سیاسی و انتخاباتی در آموزش و پرورش استان مازندران شد.

نمایندگان بروجرد و بهشهر در مجلس در تذکر به مسئولان اجرایی، خواستار جلوگیری از عزل و نصب‌های سیاسی و فعالیت‌های انتخاباتی در وزارتخانه‌های آموزش و پرورش و ارشاد شدند.

به گزارش خبر24 به نقل از خبرگزاری مهر  در پایان جلسه علنی امروز مجلس تذکرات کتبی جمعی از نمایندگان به رئیس‌جمهور و مسئولان اجرایی کشور در حوزه‌های مختلف، از سوی هیات رئیسه قرائت شد.

بر این اساس عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان در تذکر کتبی به رئیس‌جمهور و وزیر صنعت، معدن و تجارت بر لزوم پرداخت یارانه بخش تولید از منابع هدفمندی یارانه‌ها تاکید کرد.

محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور نیز در تذکر کتبی به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، خواستار توضیح درباره علت پرداخت نشدن حقوق بازنشستگان فولاد شد.

محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک و کمیجان نیز در تذکر به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بر لزوم توجه به معضل بیکاری جوانان و برنامه‌ریزی دقیق در این رابطه تاکید کرد؛ وی همچنین در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی، خواستار جلوگیری از افزایش قیمت محصولات لبنی شد.

این نماینده مجلس همچنین در تذکر به وزیر دادگستری بر ضرورت تسریع در رسیدگی به پرونده شرکت سهامی پدیده شاندیز و تعیین تکلیف سهامداران آن تاکید کرد.

محمد اسماعیل سعیدی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو نیز در تذکر کتبی به وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، خواستار توضیح درباره علت بی‌توجهی به وضعیت پالایشگاه تبریز و آلودگی زیست محیطی این مرکز شد.

ایرج ندیمی نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در تذکر به وزیر آموزش و پرورش، خواستار بازنگری در موضوع حذف رتبه تشویقی فرهنگیان بسیجی شد و بر ضرورت بررسی عملکرد صندوق ذخیره فرهنگیان و ارائه گزارش از عملکرد این صندوق تاکید کرد.

بهرام بیرانوند نماینده مردم بروجرد در تذکر کتبی به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، خواستار آن شد تا از عزل و نسب‌های سیاسی در ادارات کل فرهنگ و ارشاد استان‌ها جلوگیری شود.

عزیز اکبریان نماینده مردم کرج نیز در تذکری به وزیر نفت، خواستار تسریع در راه‌اندازی شرکت گاز استان البرز شد و در تذکر دیگر به وزیر جهاد کشاورزی، بر جلوگیری از نابودی محصولات کشاورزی در این استان تاکید کرد.

احمدعلی مقیمی نماینده مردم بهشهر در مجلس نیز در تذکر کتبی به وزیر آموزش و پرورش، خواستار جلوگیری از فعالیت‌های سیاسی و انتخاباتی در آموزش و پرورش استان مازندران شد.

علیرضا محجوب نماینده مردم تهران و نادر قاضی‌پور نماینده مردم اردبیل نیز در تذکر مشترک به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، خواستار پیگیری علت انفجار در پتروشیمی مارون و ارائه گزارش حادثه به مجلسه شدند.

همچنین نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در تذکر مشترک به وزرای اطلاعات، امور خارجه و کشور و جلوگیری از تردد اتباع غیرمجاز افغانی در آذربایجان غربی تاکید کرد.



با سلام جهت استفاده از مطالب صلوات بر محمد و آل محمد بفرستيد و لطفاً لينك ما را در وبلاگ يا وبسايت خود قرار دهيد و به دوستان خود معرفي نماييد باتشكر - مديريت وبلاگ

معلم كلاس ششم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 24 تير 1394برچسب:, | 23:6 | نویسنده : محمد ابراهيم پاشا |